Neues Update für Transport Fever veröffentlicht

Verbessert unter anderem die Performance.

Gambitious und Urban Games haben ein neues Update für Transport Fever veröffentlicht.

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Es soll unter anderem die Performance und Stabilität des Spiels verbessern: „Performance-Verbesserungen wurden vor allem in den Bereichen Rendering, Simulation, Baumodus und der allgemeinen Qualität im fortgeschrittenen Spielverlauf vorgenommen. Außerdem wurden diverse Bugs und Fehler entfernt, die das Spiel abstürzen ließen und die Stabilität beeinträchtigt haben", heißt es.

Solche Probleme habe man vor allem bei der Kompatibilität mit Mac OS X festgestellt und behoben. Dadurch könne man Crashes und Systemfehler vermeiden.

Anbei die kompletten Patch Notes:

  • Improved rendering performance
  • Improved simulation performance
  • Improved performance while building
  • Improved stability on Mac computers
  • Improved terrain tool
  • Improved performance of vehicle/station/line etc. tables
  • Improved Steam Workshop support (link mods to workshop page)
  • Improved Steam Workshop support (unsubscribe from advanced game settings)
  • Improved vehicle window (show if refittable)
  • Improved GUI window positioning
  • Improved vehicle LODs
  • Improved main connections (removed industry main connections)
  • Improved save game GUI (progress bar)
  • Improved bus/tram behavior in big towns
  • Improved mouse cursor (fluent system mouse cursor)
  • Improved ship motion (fewer slowdowns)
  • Improved cargo simulation (reduced negative effects of overloaded stations)
  • Improved cargo simulation (ship more items in certain cases)
  • Improved Chinese translations
  • Fixed wooden bridge bulldozing
  • Fixed ships not finding path to depot, or not going to closest depot
  • Fixed automatic vehicle replacement (unload cargo first)
  • Fixed line manager "visible only" for air/water lines
  • Fixed crash when building tracks
  • Fixed crash when initializing game with experimental map size
  • Fixed mod vehicles not showing up in USA scenario
  • Fixed main connection warnings showing up even if disabled in base config
  • Fixed a bug which caused towns to grow too fast (applies to new games only)
  • Fixed harbor placement when snapping to street
  • Fixed ships (removed crude/oil/fuel from non-tankers)
  • Fixed various building LODs

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Über den Autor:

Benjamin Jakobs

Benjamin Jakobs

Leitender Redakteur News  |  f1r3storm

Seit 2006 bei Eurogamer.de und spielt hauptsächlich auf Konsolen. Mag Sci-Fi, Star Wars UND Star Trek. @f1r3storm auf Twitter.

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