Call of Duty WW2: Erstes großes Update veröffentlicht

Probleme gibt es aber nach wie vor.

Sledgehammer hat das erste große Update für Call of Duty: WW2 veröffentlicht.

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Die seit dem Launch vorhandenen Probleme, besonders im Zusammenhang mit dem Social Hub im Multiplayer, konnten aber noch nicht wirklich behoben werden.

Diese waren so schlimm, dass ihr zwar Freunde ins Hauptquartier einladen könnt, ansonsten aber alleine unterwegs seid. Normalerweise sollen sich dort bis zu 48 Spieler tummeln.

Die wichtigsten Änderungen seht ihr nachfolgend:

  • Connectivity improvements and optimisations
  • Fixed de-ranking issues
  • Addressed an issue where players encountered an infinite load screen
  • Leaderboard stability improvements and bug fixes
  • General UI improvements
  • Loading optimisations
  • Splitscreen functionality improvements
  • Added new unlock inventory stars to indicate when new items are added
  • Adjusted hit marker audio to be higher default level (note: can be adjusted in settings)
  • Fixed out of world exploits on Gustav Cannon and Sainte Marie du Mont
  • Espionage Basic Training - Reduced painted time from 10 seconds to 6. Made it so only bullet damage paints you
  • Weapon tuning to allow for one shot kills outside of hardcore mode, enabling challenge completion
  • Fixed infinite flamethrower bug
  • XP Earn rate tuned in Operation Neptune
  • Fix issue of shotgun variants not appearing
  • Emblem Editor and visualisation improvements
  • GameBattles Improvements
  • Fixed Gridiron Ball exploits

Dass es noch immer Probleme gibt, bestätigt auch Activision auf Twitter. Man betont jedoch, dass daran gearbeitet wird.

Weitere Änderungen des Updates:

Buffs

  • Walther Toggle Action Shotgun - Damage increased at extremely close range
  • Bren LMG - Increased damage per shot
  • LMG Bipod - Sped up ADS time when in bipod stance

Nerfs

  • BAR Rifle - decreased fire rate and widened hip fire spread
  • STG44 Rifle - widened hip fire spread
  • FG42 Rifle - increased recoil and widened hip fire spread
  • Machine Pistol - decreased damage ranges

Sniper class

  • Fixed a bug with all Sniper Rifles zooming to exact center when aiming down the sights.

Nazi Zombies

  • Zombie Map Exploit Fix - clipping into a zombie spawn closet using revive mechanic in Laboratory
  • Fixed Klaus pathing
  • Fixed out of world exploit - The Final Reich

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Über den Autor:

Benjamin Jakobs

Benjamin Jakobs

Leitender Redakteur News  |  f1r3storm

Seit 2006 bei Eurogamer.de und spielt hauptsächlich auf Konsolen. Mag Sci-Fi, Star Wars UND Star Trek. @f1r3storm auf Twitter.

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